Tuesday, September 28, 2010

cerita tentang aku

Lagi banyak bercakap, lagi banyak silap.

Benda yang aku selalu bawak. Tak sangka kata-kata ini pulang semula kepada ku tanpa aku sedari. Menariknya, Aku berpesan kepada seseorang, dan beliau dapat adaptasikannya dengan baik dan menggunanya dengan baik. Dia buat aku kagum. Dari mula lagi aku tahu yang beliau sangat cerdik dan pandai. Aku tak dapat nafikannya......

Bukan bebanan kamu seorang.

Tetapi aku yang buat. masih lagi buat dan tak tahu bila nak berhenti. sesetengah orang yang menyalahkan dirinya tetapi hakikatnya salah itu bukan datang dari dirinya seorang. Tak perlu Menyalahkan orang lain, tetapi bersama-sama memperbetulkan apa yang salah. Jangan salahkan orang lain, dan jangan salahkan diri sendiri. Susah nak faham tetapi bila dalam keadaan yang sesuai, dia amat berfungsi.

Hati yang gelap......
Kelemahan aku.....

No comments:



klick kat sini kalau nak terkejut

SEMANGAT HATI KEGELAPAN

Kelemahan Hati Manusia