Tuesday, May 6, 2008

TANGGUH......

Ribuan kemaafan aku kepada rakan-rakan ku yang sudah bersedia dan teruja untuk menghadiri gathering kelas.....
Aku terpaksa tangguhkan jugak. sampai bila aku sendiri pun tak berani nak conferm....
Diharap semua rakan-rakan dapat bersabar dan setia menanti walaupun samapai tahun depan....
Tapi aku cuba sedaya upaya untuk laksanakan jugak dalam tahun ni....

Sebab aku menangguhkan gathering ini.....
ada la masalah sikit.... tak payah la korang tahu...... Aku rasa pun korang tak nak tahu.....
Tak dak pa-pa..... masalah sikit je..... tapi effect dia besar..... tu je......



Dengan itu, aku selaku ketua projek, mengumumkan,
HotGath08, ditangguhkan buat sementara waktu......

No comments:



klick kat sini kalau nak terkejut

SEMANGAT HATI KEGELAPAN

Kelemahan Hati Manusia