Sunday, September 16, 2007

Bekerja Untuk Duit

Ini update pasai kerja aku. Kan aku ada bagai tau, aku akan ceritakan kerja aku berkisar tentang apa kan......... Ha ni aku nak ceritakan........ kat bawah ni ada beberapa gambar dan penerangan dia kat bawah gambar tu.......


Ni kira studio aku


Ni meja kerja aku

Ni Pajero yang sentiasa menemanni aku sewaktu aku membuat tugasan luar
Kerja aku kalau korang nak tahu, Aku terlibat dengan politik sepenuhnya. bekerja bersama-sama dengan YB. Tolong YB. Tapi aku tolong secara tak langsung. Kira kalau pegawai-pegawai penerangan nak buat program dengan YB, diorang nanti panggil aku untuk menyediakan PA system, pengambaran, dan apa-apa benda yang berkait rapat dengan penyiaran. Syok jugak kerja ni. Aku bebas........ tapi kerja banyak.
Kengkadang tu, 3,4 program sehari yang aku nak kena pergi dan mambantu manjayakan program tersebut.
Ada jugak program yang aku tak payah siapkan PA system tapi cukup sekadar tangkap gambar. Ada jugak yang tak payah tangkap gambar, tapi cuma jadi driver sahaja. Ha, yang ni syok. Boleh aku rempit. Dan depa tak kisah, sebaliknya syok jugak.
Aku rasa yang tu cukup kot untuk pengetahuan kengkawan semua. Yang lain rahsia kerajaan, aku tak leh nak bagitau.

5 comments:

Amirul Idham said...

ok la tu
at least ko dah dapat kerja yang ko minat...
semoga berjaya dalam bidang pekerjaan ko

internet pejabat ko dah elok ke

Puaka Petaka said...

tak lagi la mighol oi.
depa semua pun dok tanya soalan macam ko jugak kat aku.....

Aku jawab tak lagi la......
masih belum ada khabar berita tentang qoatation modem tu.....

Depa pun mengangguk tanda setuju, dan dengan muka hampa, beransur dari tempat aku.....

Ada apa-apa update pasai hapiz nak kawin?

Puaka Petaka said...

Siriusly aku suka kerja aku ni, tapi kengkadang tu, tak larat dibuatnya......

Kalau study, penat otak saja...... ni penat otak, ngan penat badan.....

kadang-kadang tu rasa macam dah biasa dah.....

Amirul Idham said...

aku pun tak tau la...
apiz pn susah nk di contact skang...

hang ada cita2 nk smbg belajar ke

Puaka Petaka said...

ada tu ada la tapi lepas aku satle semua hal-hal dunia.......

lepas aku dah kering idea, aku nanti p belajaq la. cari idea-idea yang bernas balik......

yang tu tak tau lagi bila......



klick kat sini kalau nak terkejut

SEMANGAT HATI KEGELAPAN

Kelemahan Hati Manusia