Tuesday, May 29, 2007

Something New i just find out.........




Ha... akhirnya terlaksana lah jugak hasrat aku nak bagitau semua IRONMAN ni akan berada di seluruh panggung di dunia ni pada June 2008. Jadi kena la tunggu. Cerita dia pasai seorang 'inventor' and saintis ni yang kaya raya diculik oleh pengganas dan memaksanya mencipta suatu senjata yang hebat dan tidak dapat dikalahkan lagi. Sebaliknya, dia mencipta sut ironman ni untuk melepaskan diri dan melawan balik pengganas-pengganas tersebut...... nak tahu cerita selanjutnya.... tunggu 2008 ni hehehe......
Yang ni pulak kepada peminat national treasure, lakonan Nicolas Cage. Kali ni, cerita dia pasai pembunuhan Abraham Lincoln, president US dengan kehilangan 18 mukasurat diari pembunuh Pesident tersebut. Menarik cerita dia dan aku dah tengok preview dia. National Treasure 2 a.k.a National Treasure Book Of Secrets akan keluar di semua panggung Disember ini....

6 comments:

punjunk said...

gmie..
camne aku nak wat blog bagi links sume blog membe..
dan lagi satu camne nak wat album cam geng polimer pose..
camne aku nak link friendter n myspace aku masuk blog..
ang terang step by step//
aku budak baru belajar ni

Amirul Idham said...

best2...
national treasure yg aku tnggu2 tuh...
x sangka lak ade sequel cite nih...

ape blakon jd iron man eh?

Puaka Petaka said...

aku pun tak bebrapa fasih sangat. blog ni tak beberapa sempoi macam Myspace n Friendster...
kalau ko nak letak gambar-gambar, ko kena sign-in macam uis buat kat album dia....
kalau ko nak link pulak ko boleh cari kat customize, tekan kat template, lepastu page element....
ada banyak page element kat sana dengan dia punya discription....
Customize pula ada kat atas sekali sebelah kanan.... dekat ngan nama hang.... kalau tak leh jugak tanya lagi....

Puaka Petaka said...

pasai national tersure tu aku baru dapat tau....
best jugak tengok dia punya preview...
sesama lah kita tunggu movie dia....
pelakon iron man lak Robert Downey Jr. sebagai Tony Stark... aku pun tak beberapa kenal... tapi hensom gak....

Amirul Idham said...

oh.. Robert Downey Jr. ke...
dia penah berlakon ally mc beall dulu..

Puaka Petaka said...

oooo... aku tak layan ally mc. beall, mak aku layan la...
cam boring ja cerita tu...



klick kat sini kalau nak terkejut

SEMANGAT HATI KEGELAPAN

Kelemahan Hati Manusia