Tuesday, May 1, 2007

Anugerah Pingat

BOOK OF KNOWLEDGE - mempunyai ilmu pengetahuan yang sangat tinggi dalam semua aspek dan keadaan.
CORE - asas yang mengandungi pelbagai maklumat, unsur dan pengetahuan.
STARS IN THE DARK NIGHT - sifat yang berani kerana mempunyai pengetahuan tentang keadaan tersebut.
TRIANGLE GLASS - sifat yang tidak tetap. sikap dan tingkah laku yang sukar diramal.
SILENT DEAD - pergerakkan yang senyap untuk membunuh mangsa dalam keadaan kekalutan / sangat pantas.
PHIONEX - panggilan kepada binatang yang sangat setia dengan makhluk buas. gagah dan berani. gabungan harimau, helang dan beruang.
GOOD LOARD - sifat yang baik hati dan pemurah. salah satu sekutu makhluk buas. suka ambil kesempatan. jatuh hati kepada Blood Orkid tetapi ditolak.
BLACK KNIGHT - mempunyai kekuatan yang tidak boleh dipandang rendah. berani. mempunyai strategi yang banyak. mempunyai pertalian darah dengan makhluk buas dari segi kuasa.
DARK ANGEL - wanita cantik tetapi mempunyai pandangan yang boleh membunuh. jatuh hati kepada makhluk buas dan Black Knight. baik hati dan pemurah.
PARADOX - perbuatan yang jahat tetapi untuk kebaikan semua / masa hadapan.
BLACK CAT - musuh ketat kepada Phionex. mempunyai strategi yang banyak tetapi tidak kuat. gemar ambil kesempatan. mempunyai sifat dengki dan irihati. sangat rajin.
BLOOD ORKID - tuan kepada Black Cat. cantik tetapi gemar menjelma menjadi perempuan tua yang hodoh. sangat rajin dan pandai. mempunyai harta yang banyak tetapi tidak diguakan. pandai berjimat cermat.
BLACK SHEEP - haiwan perosak. tidak berani jika berseorangan. sangat bijak. mempunyai sikap tolong menolong diantara satu sama lain. mempunyai kekuatan yang tidak boleh dipandang rendah.
MA S'IVE' - sifat pendiam tetapi menjana ilmu. pemikiran yang tajam.
KILLER DARK KNIGHT - musuh kepada makhluk buas. mempunyai kuasa yang setanding dengan makhluk buas. bodoh tetapi amanah dan berpegang pada janji.
DEADMAN INSTING - membuat keputusan yang terburu-buru dan apabila berlaku sesuatu yang tidak diduga, ia masih lagi dapat diselamatkan.
10 MASK & 1 FACES - unsur yang tidak elok dalam semua anugerah. sanggup lakukan apa saja untuk kepentingan diri sendiri. 10 unsur sifat jahat.
BOOK OF WISDOM - sifat yang sangat berani. dapat mencapai sasaran atau matlamat walaupun dalam keadaan tertekan. mampu untuk membahayakan dirinya.
RED MATEL - matel yang dipakai oleh makhluk buas. luar bewarna hitam dan dalam bewarna merah. merupakan perisai. boleh berbentuk apa saja dan boleh juga digunakan untuk penyamaran.
HATI BUDAK - sifat yang tidak pandai berbohong. cakap berterus terang. tidak tersirat.
BINTANG MALANG - sifat yang sangat gembira walaupun berada dalam keadaan berduka. pandai menyorokkan sifat kesedihan yang dialaminya.
SANG PENDAMAI - sifat yang digemari oleh semua orang. anugerah yang hebat.
HUMAND TOUCH - keputusan yang tepat. mempunyai pandangan masa hadapan. berwawasan.

13 comments:

Amirul Idham said...

agak2 aku leh dpt anugerah yg mne eh??

Puaka Petaka said...

ko dah aku anugerah dah hari tu. ko tak tengok kot. aku pun dah lupa aku tulis tu kat mana.

apa pun ko dapat anugerah, CORE ngan SILENT DEAD.

aku ucapkan tahniah and ko leh tengok sendiri apa maksud anugerah ko tu.....

Amirul Idham said...

oh.. aku ingat leh dpt lg...

Puaka Petaka said...

sekali saja beb dalam seumur hidup.
tunggu la kalau aku jadi Sultan atau Agong, Datuk Sri nanti aku bagi kat ko.

punjunk said...

punjunk plak..
hoi mirul gila anugerah nampak...

chu_blues said...

bnyak betui angrahnyer..mana mb pat haaa...lama x ngar kabar..mb chat???????????????

Puaka Petaka said...

hahaha.... aku pergi bertapa.
sekarang aku dah balik.
untuk ko panjang ko dapat GOOD LOARD n PHIONEX. tahniah.

Puaka Petaka said...

untuk ko lak chu_blues, aku anugerahkan ko DARK ANGEL n SANG PENDAMAI.
tahniah aku ucapkan.

Puaka Petaka said...

ha, chu_blues, apa macam suka tak anugerah tu. ko leh tengok kat senarai anugerah.

ko dok tanya aku pi mana? yang ko lak p mana? kawin sengap-sengap ka?

Amirul Idham said...

aku bukan gila anugerah..
cuma dapt lebih sket kan bagus..

Puaka Petaka said...

tak payah la lebih-lebih aremirulez, nanti orang mai kat hang ramai minta ko buat kebajikan sebab ko dah dapat banyak anugerah.

chu_blues said...

nak cri publisiti murahan la tuer!!!ahakz..

punjunk said...

pubsititi tu murah ek..bape hingggit ek kat kedai..
ataupun bli kopok tikam..
dah lama aku tak beli publisiti..
kedai mana ada jual ek..



klick kat sini kalau nak terkejut

SEMANGAT HATI KEGELAPAN

Kelemahan Hati Manusia